Thursday 12 July 2012

:: Tolong baA sayA :(

MENIPU UNTUK KEBAIKAN ???

Huu!! dari dulu saya bertanyakan hal ini ..dan sampai sekarang saya masih
tidak dapat jwpan yg memuaskan hati ,malahan sampai sekarang mcm saya langsung 
tidak faham pa jawapannya??
Kalau dulu eya mungkin saya hanya berfikir apa itu "Menipu Untuk Kebaikan"
tapi sekarang saya mengalaminya sendiri.. memang menyakinkan 
apabila melakukan ne hal... tida mo buat tetapi terpaksa... dan saya tetap berfikir adakah tuhan akan 
maafkan orang yang menipu untuk kebaikan??
adoii.. apabila saya berada dalam situasi begini sebenarnya saya sanggup tanggung
 risiko dengan hanya berkata
jujur ,tapi sy takut orang yang percaya dengan saya akan menyimpan rasiahnya 
akan benci dengan saya apabila sy mungkin telampau jujur..
hadoii.. Binggung antara menipu atau pun TUHAN?? humm
sewaktu saya dalam situasi mcm ne saya hanya mampu berdoa agar Tuhan akan maafkan saya..
saya bukan laa mau menunjukkan bahawa saya ne jenis urg yang alim... tapi perasaan
rasa besalah itu tetap ada baa bila kita melakukan dosa, biar pun untuk kebaikan
huhuhu !!

TOLONG BAA BANTU SAYA UTK MENYELESAIKAN NE MASALAH !!