Monday 5 November 2012

:: Nasib Iman saya masih kuat !! Thankz God ^_^

hohoho !! haloww blogger.. today adalah hari yg paling best dalam hidup saya
mo tau sebab apa?? sebab ne ari,ari pertama cuti ,,, tapii.....
tida lama g ada STPM then lepas itu FREE sdh baa,,..
hahhaha...
dan ne ari sy dapat kasi selesai perasaan saya yg selama ini membuatkan sy berasa binggung
.sory to say jaa laa tapi ne ari saya sangat yakin dengan keputusan saya, yang
saya buat dari kemarin2 ari,, biar pun time saya buat itu keputusan sebenyarnya saya just suka2 cakp yg 
"saya tida mo terima kau" sebab sy mo tengo apa kejadiannya??
dan akhirnya saya dapat tau kejadiannya seperti sebelum ini juga,,, actualy
saya sengajah kc lengah2 masa untuk mo tengo penyelesaian ko mcm mana tapi,,, 
penyelesaian ko tetap mcm besa yg ko tetap pilih org lain... dan saya faham sudah yg tida akan ada 
sakit ati untuk yang ke-3 kali.. hummmm :(
lepas itu, saya harap ko sentiasa bahagia  laa semua pasal hidup ko,,,
saya rasa lepas ne saya tida akan pernah mo dngar cerita ko lagi.. dan saya rasa pas ne saya tidak
boleh jadi kawan terbaik untuk ko lagi,,, eya2 laa mcm mo jadi kwn terbaik kalau kc
tinggal kawan sendiri kn?? tapi itu adalah jalan terbaaik untuk saya sekarang ini,,,
dan saya berharap untuk masa2 akan datang saya boleh lar dari ini tempat,,
tapi dun wory laa sy tida juga minta Tuhan untuk kasi lupa ne memory dalam otak sy,,.
waalau pn saya tau ni memory akan pudar sedikit demi sedikit ,,tapi tidalah terpadam 100% kn...
itu laa juga 2 kenapa sy tulis mcm ne sebab sy yakin pesti ada perkar yg bakal sy lupa nanti,,,
dan bagi ko,, ketahui laa yang saya tida perna akan merasa marah pada ko,
walau pun masa saya type ini benda 
ini ada yang kedua kali sy rasa sakit tentang apa yang telah ko baut utk sy,
sebab saya tau saya yang sala... dari segi apa kesalahan saya biarlah saya saja yang tau. 
okey laa saya rasa...perasan saya yang sakit sudah terubati dengan meluahkan di tempat ini..
apa2 pn saya akan sentiasa berdoa agar kawan2 saya dapat kehidupan yang terindah dan
ini doa ini adalah termasuk untuk ko sebab ko pn kawan sy kn??
cuma sayaa seja mungkin yang tida boleh jadi kwn ko sbb kc tnggl ko,,, 
satu jaa permintaan sy sebagai kawan ko (itu pn kalu ko anggap saya kawan laa) jgn pernah cari saya lagi,,
sory........ :(
( oO yaa,, sebelum saya lupa ,sory pernah tipu ko selama ini sebenarnya setiap post sy yg buat ko terasa adalah memang utuk ko.so sy tida kesa kalau ko cakap sya apa2) 


                                           Yang Benar,
                                               _SahabatMu (Tracy ^_^)_