Friday 10 February 2012

:: PenyesaLAn Yang Teramat sekaLi .. huHu :(

..Astagaaa !! pa yang perlu saya buat sekarang...
sy telah buat dorg bergaduh... sory..sory..sory.. saya tidak sepatutnya masuk 
campur hal kamu... saya betul3 minta maaf...
saya cuma cerita dy pasal yang ko cakap jak baa 2..tapi sy betul2 sumpah sy tida perna kasi buruk2 nama kO.. x tau pulak buli sampai mcm 2..
tapi betul sy just mo protect ko jaa baa 2...
mo tolong pa yang buli tapi len pula jdinya.. sy x pernah terfikir lau sy buat mcm 2 akan jadi 
mcm ne.. i'm sory ......!! janji pas ne sy x mo masuk 
campur lagi laa pasal kamu... cukup laa sy jdi pendengar terbaik untuk kamu..
sy betul2 menyesal ne...dan saya sangat2 binggung sekarang
 tida tau pa mo buat untuk supa ko terima saya sebagai kawan baik kO lagi.. huhu :(
n lau pn kO tida kan layan sy lagi..
saya langsung tida heran bcz memang ngam sy dapat mcm 2...
SORRY MY FRIEND :(

p/s: God give me strength to apologize for mistakes that I did to my friend :(