Thursday 2 February 2012

:: Sad stOry about mY best Friend :(

..dulu tym saya squl d TEKNIK ,saya dh best friend seramai 3 org..kami dah 4 org... semua kami datang dari daerah yang berlainan... y satu dari tamparuli, Ranau, Papar n saya Keningau lah... humm... tapi sejak abis tingkatan 5 ne dan kami suma berada d tempat masing2 sebab sambung squl dh yang mcm len2 sdh ne... huhu
x tau knpa dy berubah... urmmm tau pn kami yang berubah tapi pa yang penting saya rasa dy yang berubah... my best friend yang len pun perasan dy berubah... sy terfikir gak myb dy have a problem.. but sebagai kawan kongsi lah bah sama kami ne men 1,satu urg tanggung... biar pun kita jau kita masi kawan bah...ko mc boleh contek kami guna FB tau Hp.. kn... tapi ne dy yang menjauhkan diri ne dari kami... huhuhu...bila kami sms sekejap jak dy rply pas 2 x dh.. on9 pn jarang dah.. pelik lah dy?? sy x tau mO kasi cerita sama sapa ne masalah... berat oO saya tanggung sendiri... apa buli buat x kwn tempat mo kasi luah.. huuuu :(

p/s : god please bless our FRIEND..